פיתוח אתרים עם צוות מיומן

הסטודיו מקנה חשיבות רבה למרכיב פיתוח אתרים, כיאה לעסק לעיצוב ממשקים וUI/UX. לכן לאחר שלב עיצוב האתר, בו אנחנו מעצבים אתר נראות האתר בעזרת תוכנה גרפית, אנחנו מעבירים את השרביט לצוות המפתחים שלנו על מנת שאלה יוציאו את הרעיונות העיצוביים של האתר לפועל בעזרת קוד והאתר בעצם יהפוך לחי.

בהקשר זה חשוב מאוד לזכור שכל אתר אינטרנט מורכב מכמה רבדים: צד הלקוח – הנראות האמיתית של האתר כפי שהוא נראה בדפדפן, וצד השרת – היכן האתר מאוחסן, מה קורה בשרת עצמו ואיך הדברים יעבדו כמו שצריך.

אם הדבר הזה היה בשבילכם לא יותר מסינית, אנחנו מתכוונים עכשיו להסביר לכם יותר על מחלקת הפיתוח שלנו כך שתבינו בדיוק מה כל איש פיתוח עושה כאשר האתר נבנה.

מפתחי צד שרת: אנשי התחזוקה שגורמים לאתר להופיע בהצלחה ברשת

שום פרוייקט לא היה יכול לצאת לפועל ללא מפתחי צד השרת (באנגלית הם נקראים BACKEND DEVELOPERS). מדובר על אנשים שלא עובדים כלל וכלל על מימוש העיצוב של הדף, אלא רק על השפה המשותפת של האתר מול שרת האחסון. מה זה בעצם אומר? הרי כל לחיצה שלנו על הכפתור מבקשת מהשרת בקשה מסוימת. כאשר אתם משוטטים בתפריט הניווט ולוחצים על הלינק לעבור לדף הבא, למעשה האתר מייצר בקשה לשרת שיטען לו את קבצי הדף הבא. כאן נכנס התפקיד של מפתח צד שרת. הוא צריך להיות אחראי שהדף ייטען בהצלחה מהשרת, מורכב ככל שיהיה. כמו כן, מפתח צד שרת אחראי על כך שהאינפורמציה שנשמרת במסד הנתונים של האתר תיווצר ללא כל בעיה או באגים.

מפתח צד לקוח: איש העיצוב בפיתוח אתרים

בניית אתר אינטרנט לרוב מתחילה בעיצובו, על בסיס תוכנה גרפית כמו שאמרנו. לאחר מכן האדם שאחראי לקחת את העיצוב הסטטי ולהפוך אותו לדינמי הוא ברוב המקרים מפתח צד הלקוח (או באנגלית FRONT END DEVELOPER). איש צד הלקוח משתמש בשפות קידוד כמו HTML, JAVASCRIPT, CSS וכד' על מנת לייצר דפי אינטרנט אינטראקטיביים ולהפוך את העיצוב שבחרנו בקפידה לעיצוב זהה, אך כזה שיושב על דף אינטרנט חי.

לאחר שהבנתם את הדינמיקה בצוות הפיתוח שלנו, אנחנו מאמינים שאתם מוכנים להתחיל את הפרוייקט הבא שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום לעיצוב אתר ופיתוח אתר חדש בשבילכם.