הסרת פסקי דין מהאינטרנט

רשת האינטרנט מכילה בתוכה תכנים רבים ומעניינים, אך מה עושים כאשר חלק מהם עלולים להשפיע על חיינו, במיוחד עם תדובר בתכנים שליליים. תכנים שונים שמסתובבים ברשת יכולים להיות מאוד רלוונטיים כלפי חיינו, במיוחד כאשר מדובר בפסקי דין שמציינים את השם שלנו. על כן, קיימת האפשרות להסרת פסקי דין מהאינטרנט, על מנת לספק מענה עבור אנשים פרטיים ועסקים שמעוניינים לשפר את התוצאות של החיפוש שלהם. עבור אותם אנשים קיימת האפשרות להסרת פסקי דין מהאינטרנט, באופן שיעזור לכם לפתוח דף חדש.

איך מסירים פסקי דין מרשת האינטרנט

בעבר, פסקי דין של בית המשפט היו ניתנות לצפייה רק במוסדות ייעודים, מכיוון שהן היו נגישות בדרך כלל רק על ידי ביצוע תהליכים ארוכים במשרדי הממשלה. היום, ברגע שהאלגוריתם של גוגל יוסיף לאינדקס את המידע הזמין לציבור, יש סיכוי גבוה מאוד שפסקי דין יופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.  כך שבכל פעם שמישהו יחפש את שמכם או את שם העסק שלכם, הוא יגיע לקישור לאותו פסק דין. במקרים מסוימים מדובר בדבר שיכול להוביל לאסון של ממש במוניטין שלכם או של העסק שלכם.

מדוע רישומי בית המשפט מדורגים גבוה במנוע החיפוש של גוגל?

הסיבה עבורה פסקי דין של בית המשפט מדורגים כל כך גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, במיוחד אם רישומי בית המשפט מדורגים מעל קישורי אינטרנט אחרים שקיימים במשך שנים. ישנן שלושה סיבות עיקריות שגורמות לפסקי הדין להיות מדורגים כה גבוה במנועי החיפוש:
1. קליקים: ככל שגולשים הקליקו יותר פעמים על הקישור לפסק הדין, כך הם בצעם מתדלקים את היותו של פסק הדין מדורג כה גבוה בתוצאות החיפוש. בשל העובדה שגולשים רבים מוצאים עניין רב בפסקי דין, הדבר גורם לכך שמנוע החיפוש של גוגל מזהה פסקי דין, כתכנים שיש לקדם.
2. סמכות דומיין: לכל אתר באינטרנט יש רמה מסוימת של "אמון" או "סמכות דומיין" בגוגל. ככל שסמכות הדומיין של האתר גבוהה יותר, כך האתר מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. רוב האתרים המארחים רישומי בית משפט זוכים לאמון גדול מצד מנוע החיפוש של גוגל, באופן שמקפיץ את פסקי הדין לראש רשימת תוצאות החיפוש.
3. קישורים: אין זה נדיר שרישומי בית המשפט משותפים ומתפרסמים באתרים שונים.

הסרת פסקי דין מהאינטרנט בעזרת Better

חברת better מתמחה במגוון שירותים דיגיטליים לעסקים. ופועלת מתוך החזון לספק לקהל לקוחותינו את המעטפת המושלמת של הסרת פסקי דין מהאינטרנט. באופן המשרת את האינטרסים של קהל לקוחותינו.
אנו מתגאים להציע לכם, את השירות והמעטפת המושלמת הדרושה להסרת פסקי דין מהאינטרנט שקשורים לכם או לעסק שלכם, ועלולים לפגוע בפעילות העסקית או בחיי החברה שלכם.
חברת better בהנהלת עידן מור, הינה החברה לשיווק וייצוג דיגיטלי, המקצועית והמסורה ביותר בתחום. שמתמחה בהסרת פסקי דין מהאינטרנט. אנו מזמינים אתכם ליהנות  מהמחיר המשתלם ביותר, תודעת השירות הטובה ביותר בשוק הישראלי. אל תהססו, צרו קשר כבר היום על מנת שנוכל לעזור לכם למתג את התדמית שלכם או העסק שלכם מחדש, ולעזור לכם לפתוח דף חדש עם מוניטין ללא רבב.  זמינים גם בטלפון: 072-397-2-387

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

הסרת פסקי דין מהאינטרנט

רשת האינטרנט מכילה בתוכה תכנים רבים ומעניינים, אך מה עושים כאשר חלק מהם עלולים להשפיע על חיינו, במיוחד עם תדובר בתכנים שליליים. תכנים שונים שמסתובבים

קרא עוד