מתוך מחשבה של גדילה ופריצת גבולות למגוון לקוחותינו, הקמנו לפני מספר שנים את מחלקה של שיווק דיגיטלי אצלנו בסטודיו. המטרה היא ברורה – להגדיל משמעותית את הרווחים של הלקוחות שלנו ולהפוך אותם למותגים מצליחים. גייסנו אנשי תוכן, קרייאטיב, מנהלי קמפיינים ותקציבאים מנוסים על מנת להיות חלק בפרוייקטים המורכבים ביותר של תעשיית הפרסום והשיווק הדיגיטלי, ואנחנו שמחים להשיג שהצלחנו במשימה.
כיום אנחנו מובילים פרוייקטים עתירי תקציב במיליוני ש"ח, חוצי פלטפורמות וגורפי פרסים. לדוגמא: גם אם פרוייקט מסוים משלב סשן של פרסום בעיתונות, אנחנו מייצרים עבורו גם קמפיין ממומן כמטרת חשיפה, דבר הגורם להעצמת ההשפעה של הפרוייקט בקהל היעד שלו.
אתם רוצים לדעת מה יקרה בפגישה הראשונה שתבצעו אצלנו על מנת להתעניין בקמפיין השיווק הדיגיטלי הבא שלכם? הנה השלבים
אין שום תהליך נכון שמתחיל ללא פגישת אסטרטגיה והיכרות. לכן בשלב זה אנחנו מכירים את הלקוח ומתשאלים אותו לגבי היתרונות והחוזקות של העסק שלו, ההסטוריה ואיך הוא הוקם, המתחרים שיש לו בשוק והבידול הייחודי שלו. לאחר מכן אנחנו סוקרים את מוצרי העסק, ומבינים בדיוק איזה מוצר או שירות עלינו לקדם עבורו. אנחנו מתכננים לוח זמנים מפורט עם תאריכים מדויקים, הן של עלייה לאוויר, הן של ביצוע דוחות והן של מסקנות.
השלב הבא יהיה שלב פנים ארגוני שבו צוות הקרייאטיב שלנו מתיישב ומתחיל לבצע סיעור מוחות על מנת למצוא את הרעיון הקרייאטיבי ביותר לקמפיין שיווק דיגיטלי הקרוב של העסק. אנחנו מעלים רעיונות, מסתכלים על קמפיינים של מתחרים מובילים (גם מהעולם וגם מישראל) ובסופו של דבר בונים סיפור שעליו יישען הקמפיין הכללי.
רק לאחר שקיימנו פגישה עם העסק, ועשינו פגישת קרייאטיב פנימית, אנחנו מוכנים עם החומרים הרלוונטיים ומעלים את הקמפיין לאוויר בפלטפורמות הרלוונטיות. בשלב הזה אנו נעזרים במנהלי קמפיינים מנוסים שיודעים לבצע קידום ממומן: בפייסבוק, גוגל, טאבולה, אאוטבריין ומקומות נוספים.
בסופו של דבר, כאשר הקמפיין מגיע ליעדו ואנו מבינים שאפיק השיווק הדיגיטלי הוכיח את עצמו גם באותו פרוייקט, אנו מסמנים את הפרויקט כהצלחה ומעבירים ללקוח שלנו דו"ח סיכום מפורט הכולל את תוצאות הקמפיין לפרטי פרטים, גרפים ומסקנות להמשך.
מרגישים שאתם מוכנים להתחיל איתנו מסע של קמפיין שיווק דיגיטלי? אנחנו נשמח יותר מכם. תוכלו ליצור עמנו קשר בהקדם וכמובן שנספר לכם יותר.