קידום אתרים ודירוג עמודים – שמירה על מותג כחלק מקידום

אם אתה רוצה שאתר האינטרנט שלך יימכר, אתה צריך למתג אנשים – שיווק 101. אם אתה רוצה שהמודעות המקוונות שלך יביאו תנועה חוזרת, עליך למתג אנשים. מיתוג החברה יכול להתכוון לכל דבר, החל מהסימנים החיצוניים (תמונות סטילס, צבעים, גרפיקה, מיקומי מודעות וכו ') ועד התוויות הפנימיות (כותרת, כותרות, אייקטורים וכן הלאה).

חיבורים פנימיים משמשים לחיבור החלקים השונים של פורטל מנוהל מסובך ומופץ, כמו שרתי מסעדה, ל- theCont outs (פנים). קישור פנימי נשכח לעתים קרובות, אך מבחינת קידום אתרים, הוא חשוב להפליא.

הקישורים לא יובילו את המבקרים לאן שאתה רוצה אותם – תחת מקפים או פסיקים, זו עובדה. שם האתר, או העסק, או הארגון שאליו הדף שייך הוא תיאורי. עם זאת, רק זה – תיאור. על ידי שימוש בתוויות, אתה הופך את האתר שלך לקל יותר לאיתור, ולכן המיקום והשימוש בתוויות שלך הוא הגורם החשוב ביותר בכדי לגרום למבקרים להישאר באתרים, במקום לסרוק את הדף בקצרה ולאחר מכן לעזוב. יתר על כן, אם אתה בוחר להעסיק תוויות, וודא שהן מתאימות להקשר של הדף – תווית המתייחסת למוצר בשם התיאור שלה שימושית הרבה יותר מתווית המתייחסת למוצר באמצעות מונח כללי כגון "קישור ממומן".

יש להשתמש בהיפר -קישורים, במידת האפשר, בתוך טקסט הדף; יש לבנות קישורים על ידי פירוק התוכן לחלקים קטנים יותר והוספת מילות מפתח בודדות לכל אחת. זה יסייע ל- SEO כמו גם למשתמש, מכיוון שהוא מסייע להם במציאת המידע שהם רוצים – שלא לדבר על העובדה שזה נראה טבעי יותר שדף עם מאה קישורים המפנים כולם זה לזה.

כדי לבנות רלוונטיות, מצא דפים אחרים שכבר יש להם דירוג גבוה וקשר אליהם.

עליך לכלול טקסט רלוונטי ומבוסס על מילות מפתח בכל דף באתר שלך. זה לא רק מגדיל את מספר הביטויים שבהם האתר שלך נמצא, אלא שהוא גם נותן לאתר שלך הרבה יותר לגיטימציה בעיני מנועי החיפוש.

תגי כותרת ותגי Meta עדיין חשובים, אך אין לחזור על טקסט זה. הטקסט צריך להיות מקורי וייחודי לכל עמוד. זה מאוד חשוב לאופטימיזציה למנועי חיפוש.

שם הדפים צריך להיות מבוסס על מילת מפתח. אם מילת המפתח אינה ייחודית לכל עמוד, מנועי החיפוש יפרטו וריאציות רבות של הטקסט אשר עלולות לבלבל את המשתמש וליצור עיכוב בפרסום האתרים שלו.

תמונות צריכות להיות משויכות אליהם תגי alt שמשפרים עוד יותר את הגילוי של האתרים. תגי alt אלה צריכים לכלול את מיקומי התמונה ואת מילת המפתח החשובים ביותר לדפים.

מספר האתרים המקשרים לדף או לאתר שלך הוא אינדיקציה להרגשת אנשים אחרים לגבי האתר או הדף שלך. אם יש הרבה אתרים אחרים המקשרים אליך, זה אומר שלתוכן שלך יש ערך, וזה מה שמנועי החיפוש מחפשים. אתה רוצה שיהיו לך כמה שיותר קישורים לאתר שלך, רצוי מאתרים אחרים עם תוכן קשור. אם אתה אתר חדש, לוקח זמן עד שמנועי החיפוש ימצאו אותך, אך לאחר שהתבססת, יצירת הקישורים הופכת לקלה יותר.

יתר על כן, מנועי החיפוש ימיינו את האתר שלך ויקבעו אילו דפים חשובים יותר מאחרים. מנועי החיפוש ימיין את המאמרים שלך, וישתמשו בקריטריונים שלהם כדי לדרג אותם. הם גם יחזירו את הדפים הרלוונטיים ביותר בסדר הדירוג.

אם אתה מבצע את הפעולות שלעיל, אתה אמור לראות שיפור בתנועה לאתר שלך לאורך תקופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

הסרת פסקי דין מהאינטרנט

רשת האינטרנט מכילה בתוכה תכנים רבים ומעניינים, אך מה עושים כאשר חלק מהם עלולים להשפיע על חיינו, במיוחד עם תדובר בתכנים שליליים. תכנים שונים שמסתובבים

קרא עוד